Stwórz prezentację multimedialną, fotoreportaż lub video i wygraj atrakcyjne nagrody
Lubisz wyzwania? Masz ochotę wygrać iPada, tablet, mini pracownię robotyki LEGO lub lekcje w Laboratorium Szkoły Przyszłości? Jeśli tak zapraszamy do udziału w konkursie!
Kto może wziąć udział? Do konkursu mogą przystąpić uczniowie, nauczyciele lub dyrektorzy szkół podstawowych, gimnazjalnych lub ponad gimnazjalnych.
Celem konkursu jest upowszechnianie cyfrowej edukacji w szkołach, promowanie POLSKICH dobrych praktyk, wykorzystania nowych technologii edukacyjnych, popularyzowanie wyjątkowych projektów związanych z e-edukacją oraz tworzenie sieci pasjonatów e-edukacji.
Konkurs organizujemy w 3 kategoriach e-uczeń, e-nauczyciel i e-dyrektor. Ostateczny termin rejestracji i nadsyłania prac konkursowych upływa 24 czerwca 2016r.
REGULAMIN KONKURSU DIGITAL CHAMPIONS pobierz
AUDYCJA: Nowe technologie w szkole mają wspomagać naukę – źródło: RDC
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY DLA FIRM
Inicjatorką konkursu jest prof. Marlena Plebańska, jedna z prekursorek polskiej e-edukacji, wieloletni działacz na rzecz budowy cyfrowej kultury społeczeństwa oraz cyfrowych kompetencji.
Praca konkursowa polega na przedstawieniu pomysłu na lekcje przyszłości z wykorzystaniem technologii edukacyjnych w której chcielibyście uczestniczyć. FORMULARZ REJESTRACYJNY (formularz wyłączony – rekrutacja zakończona)
Nagrody dla zwycięzców
- 1 i 2 miejsce > iPad lub tablet + robot Ozobot + bezpłatne roczne dostępy do programów komputerowych (GWO) + 3 letni dostęp do portalu indywidualni.pl
- 3 miejsce > iPad lub tablet + bezpłatne roczne dostępy do programów komputerowych (GWO) + 3 letni dostęp do portalu indywidualni.pl
Dodatkowa nagroda za 1 miejsce – eText (PEARSON) cyfrowa książka ucznia, dostępna na laptopy i tablety. Wersja nauczycielska Teacher’s eText zawiera, w zależności od tytułu, m. in. interaktywny podręcznik, materiał wideo, arkusze do kopiowania, testy i notatki dla nauczyciela.
Dodatkowa nagroda za 2 i 3 miejsce – Podręcznik MyGrammarLab (PEARSON)
Praca konkursowa polega na przedstawieniu sprawdzonego w praktyce pomysłu na zajęcia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii edukacyjnych. FORMULARZ REJESTRACYJNY (formularz wyłączony – rekrutacja zakończona)
Nagrody dla zwycięzców
- 1 i 2 miejsce – wyjazd na Bett Show w styczniu 2017* + zajęcia w Laboratorium Szkoły Przyszłości (PCSS) + klocki do programowania (PCSS) + 3 dowolnie wybrane e-booki (GWO) dostępne na www.e-booki.gwo.pl + 3 letni dostęp do portalu indywidualni.pl
- 3 miejsce – wyjazd na Bett Show w styczniu 2017* + udział w webinariach o otwartych zasobach edukacyjnych (Centrum Cyfrowe) + klocki do programowania (PCSS) + 3 dowolnie wybrane e-booki (GWO) dostępne na www.e-booki.gwo.pl + 3 letni dostęp do portalu indywidualni.pl
* Organizator pokrywa koszt przelotu w obie strony oraz dwa noclegi.
Praca konkursowa polega na przedstawieniu pomysłów, propozycji strategii rozwoju cyfryzacji Twojej szkoły. FORMULARZ REJESTRACYJNY (formularz wyłączony – rekrutacja zakończona)
Nagrody dla zwycięzców:
- 1 i 2 miejsce – Misja na Marsa, mini-pracownia robotyki LEGO MINDSTORMS Education EV3* (AKCES Edukacja) + klocki do programowania (PCSS) + 3 dowolnie wybrane e-booki (GWO) dostępne na www.e-booki.gwo.pl + 3 letni dostęp do portalu indywidualni.pl
- 3 miejsce – zajęcia w Laboratorium Szkoły Przyszłości (PCSS) + klocki do programowania (PCSS) + 3 dowolnie wybrane e-booki (GWO) dostępne na www.e-booki.gwo.pl + 3 letni dostęp do portalu indywidualni.pl
*W skład Misja na Marsa, mini-pracownii robotyki LEGO MINDSTORMS Education EV3 wchodzi 1 x robot EV3, 1 x ładowarka, oprogramowanie i pakiet dydaktyczny Misja na Marsa + zaproszenie na szkolenie dla trzech osób ze szkoły, której Dyrektor zwycięży w konkursie, kategorii e-Dyrektor (8h zegarowych szkolenia + e-learning)